نوشته شده توسط : موضوعات برتر

به این صورت که هنگام باز شدن شیر آب آن و با کمک فشار آبی که در آن جریان پیدا میکند قسمت متحرک آن از سطح خاک بیرون می آید و سپس شروع به آبیاری میکند. به کار گرفته می شوند. تایمر آبیاری برای کنترل سیستم های آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا تایمر آبیاری اوربیت یک صفحه مدرج دارد که از طریق آن و دکمههای روی تایمر میتوانید تمام اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. در طراحی تایمر آبیاری رین مدل Zero ، برای منبع تغذیه، ۲ عدد باطری در نظر گرفته شده است که سایز باطری ها AAA (نیم قلمی) با ظرفیت ۱.۵ ولت است. از آنجایی که استفاده از آب شهری به دلیل داشتن فشار کم پاشش، هم عملکرد بسیار پایینی در نظافت و شست و شو دارد و هم اینکه زمان بسیار طولانی را صرف شستن می کند لذا استفاده از و مدل های مختلف آن، موجبات نظافت بهینه و برخورداری از سرعت و قدرت پاک کنندگی در زمان کوتاه تری را فراهم می آورد. دستمال نانو محصولی منحصر به فرد برای پاک کردن قسمت های مختلف اتومبیل می باشد.

آلوده شده و لازم است برای حفظ کارایی آنها، به سرعت پاک شوند. همان گونه که مشاهده می نمایید، از این وسیله کاربردی می توان در هر شرایطی که نیاز به اعمال آب با سرعت و شدت بالا داشته باشیم استفاده نمود. با استفاده از این وسیله کاربردی می­توان عملیات شستشو و رفع گیر شبکه انتقال فاضلاب را با سرعت بیشتری انجام داد. است. بهترین راه برای استفاده طولانی مدت از این وسیله کاربردی، استفاده صحیح از آن است، به این شکل که با انجام منظم سرویس های دوره ای، تعویض به موقع روغن، تامین انرژی موتور از منبع مطمئن و پایدار و … لوله های انتقال فاضلاب شهری، به مرور زمان و در اثر رسوب املاح و لجن، مسدود شده و لازم است برای حفظ کارایی شبکه، رفع گیر شوند. پمپ کارواش صنعتی از نوع پمپ های پیستونی است که با حرکت رفت و برگشتی پیستون ها در یک سیلندر، فشار آب را افزایش داده و موجب خروج آن با شدت زیاد می شود.

به دلیل کارایی بیشتر روش پیستونی از یک سو و استهلاک کمتری پمپ های پیستونی از سوی دیگر، معمولاً از این نوع پمپ ها و این مکانیز در پمپ های کارواش صنعتی متوسط و بزرگ استفاده می شود. به این ترتیب برند ها و مدل های گوناگونی از پمپ در بازار موجود است. مدل 5 و 10 سانتی متری میتوانند به آبپاش قدیمی هانتر PS تبدیل شوند. برای این منظور توصیه می شود، با تهیه و نصب یک کارواش صنعتی در محل، به صورت منظم این قطعات تمیز شوند. از جمله نقاطی هستند که در صورت آلودگی شدید، نیاز به شستشوی سریع و دارند و برای این منظور می توان از کارواش صنعتی با فشار بالا استفاده نمود. با توجه به اینکه فشار آب در این مجموعه به شدت بالا می رود، برای جلوگیری از هرگونه حادثه لازم است اقدامات احتیاطی در نصب و استفاده از پمپ رعایت گردد. نصب پمپ در حالت و محل مناسب: یکی از مهم ترین نکات برای اتصال پمپ به لوله های ورودی ورودی و خروجی، نصب پمپ در حالت تراز است. مخزن گرمکننده آب هم یکی از بخشهای مهم کارواش صنعتی است. بهترین راه تهیه پمپ کارواش صنعتی کدام است؟

برای انتخاب و تهیه بهترین مدل پمپ صنعتی، باید شناخت کاملی از ویژگی های این پمپ ها به دست آورد. کارواش صنعتی یا واترجت به دستگاه شوینده بسیار قوی اطلاق می شود که از آن در محیط های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی برای نظافت و تمیز کردن سطوح مختلف، تجهیزات و قطعات استفاده می گردد. پلانجرها استوان های قدرتمندی هستند که در برابر فشارهای بسیار بالا مقاومت دارند و هیچ گونه شکستگی و خمش در آن ها به وجود نخواهد آمد. ضمن اینکه تجهیزات کارواش صنعتی را می توان یکی از ملزومات برای هر مرکز شستشوی خودرو شخصی و عمومی دانست که با کیفیت بسیار زیادی در بازار عرضه می شود و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید. یکی دیگر از انواع نازل های پرکاربرد در این کارواش، نازل دوار است که از آن در جهت حذف و از بین بردن آلودگی های سفت و سخت تر استفاده می شود. استفاده از پمپ با بار مناسب: برای انتخاب پمپ کارواش، ابتدا با برآورد میزان فشار مورد نیاز، با توجه به کارکردی که از پمپ انتظار می رود (مثلاً در مورد کارواش ها می توان میزان فشار مجموع نازل ها را در نظر گرفت)، باید پمپی که فشار و دبی آبی مورد نظر را تامین می نماید را تهیه و نصب نمود.





:: بازدید از این مطلب : 694
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: